Ankiety satysfakcji

Znajomość Pacjentów, rynku, organizacji jest kluczowa dla efektywnego funkcjonowania każdej firmy. Prowadzone przez Grupę LUX MED badania satysfakcji dostarczają nam wiedzy na temat potrzeb, odczuć i wartości jakim kierują się nasi Pacjenci. Wiedza ta wykorzystywana jest w działaniach wspierających budowę relacji opartych na zaufaniu i wzajemnym szacunku.


W trosce o zapewnienie właściwej jakości świadczonych przez nas usług pragniemy poznać Państwa opinię dotyczącą dotychczasowej współpracy poprzez wypełnienie poniższych ankiet:

Ankieta Satysfakcji Pacjenta - ankieta składa się z 30 pytań, skala odpowiedzi zawiera się w przedziale od 1 do 10, obszary które Pacjent może ocenić to:

- dostęp do usług medycznych,
- czas oczekiwania na połączenie z pracownikiem Infolinii,
- obsługa ogólnopolskiej Infolinii,
- poziom usług i infrastruktura centrum medycznego,
- obsługa w gabinecie zabiegowym,
- obsługa w recepcji,
- obsługa w gabinecie lekarskim,
- gotowość rekomendacji usług

Ankietę można wypełnić za pośrednictwem strony WWW.